Postup pri reklamácii
zavesy1 zavesy2
Sesterský e-shop

Výberové látky najvyššej kvality z Talianska, Portugalska a Veľkej Británie, topánky a potreby pre tanec, ozdobná galantéria, Sskom e-shope www.balux.sk/shop pre Vás vyberáme len to najlepšie z najlepšieho. 
 
 




 

Postup pri reklamácii

Reklamáciou rozumieme prípad, ak je zákupený tovar vadný (má vady). 
A
k sa nejedná o reklamáciu vady, teda chcete tovar vrátiť bezvadný tovar, postupujte prosím podľa návodu uvedeného tu.

1. Zákonná záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu. 

2. Reklamovať je možné len tovar zakúpený v eshope www.zavesy-latky.sk. Dokladom o kúpe je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. 

3. Pred prevzatím zásielky od kuriéra si na mieste skontrolujte, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutie obalu, deformácia...) odporúčame zásielku neprebrať. Na už prevzaté zásielky reklamácie na mechanické poškodenie tovaru neprijímame. 

4. Reklamovaný tovar je nutné doručiť na adresu: 
BALUX s.r.o. 
Pekná cesta 2/a 
831 54 Bratislava 

Tovar neposielajte na dobierku, balík Vám bude vrátený. 
Odporúčame podať zásielku doporučene a s poistením.

Tovar je možné reklamovať taktiež priamo v našej predajni (rovnaká adresa).

5. K výrobku pribaľte vyplnený reklamačný formulár. Reklamácia bude vybavená do 30 dní. 

6. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru alebo výmenou tovaru. 

Podrobnejšie informácie k reklamáciám a spôsobom jej vybavenia nájdete v Reklamačnom poriadku. 

7. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že pri mechanickom poškodení tovaru z dôvodu neprimeraného zaobchádzania zo strany zákazníka nebude možné reklamáciu uznať. Prosíme Vás preto, aby ste zvážili, či je reklamovaná vada opodstatnená a či skutočne ide o technologickú vadu, alebo len "vypoužívanie" tovaru.